دانشگاه علوم پزشکی آبادان

اطلاعات و اخبارهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان

دانشگاه علوم پزشکی آبادان

اطلاعات و اخبارهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان

اطلاعات و اخبارهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان

بایگانی
  • ۱
  • ۰

نجمه سیدآقامیری در مصاحبه با خبرنگار وبدا گفت: از تاریخ ۲۷ اسفندماه سال گذشته  پیگیری و تلاش تیم‌های واکنش سریع سیار در  روزهای تعطیل اداری نیز ادامه داشت و  انجام تست سریع با تجهیز و راه‌اندازی این تیم‌ها، نمونه‌گیری از افرادی که با موارد مبتلا به کرونا مواجهه مستقیم داشته‌اند در سطح شهرستان صورت گرفته است.
وی عنوان کرد: از آنجاییکه شناسایی زودهنگام بیماران کرونایی و ارائه مراقبت‌ها و خدمات ضروری بهداشتی (حضوری و غیر حضوری) به خصوص به گروههای در معرض خطر بسیار پراهمیت است. در  فاصله زمانی ۲۷ اسفند سال قبل تا چهارم فروردین امسال ۹۳۷ نمونه‌برداری   PCR از افراد مراجعه‌کننده حضوری به مرکز ۱۶ ساعته انجام شده که ۵۳۴ مورد آن مثبت بوده است و با انجام ۳۲۰۰ تست سریع در محل سکونت افراد و از اطرافیان این بیماران، موفق به شناسایی به‌هنگام ۵۲ بیمار مثبت شده‌ایم.
وی با بیان اینکه قرنطینه خانگی  این افراد و انجام مشاوره‌های بهداشتی از طریق تیم‌های واکنش سریع بهداشتی و همچنین بسیجیان فعال در طرح شهید سلیمانی در حال انجام است، گفت:
خانواده‌های بیماران کرونا مثبت و افرادی که در تماس نزدیک با ایشان بوده‌اند، به صورت مستمر و روزانه مورد پیگیری تلفنی و آموزش اصول قرنطینه در منزل توسط همکاران  مرکز بهداشت قرار می‌گیرند.
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از همه همشهریان خواست با عدم حضور در اجتماعات و عدم خروج غیر ضروری از منزل مجموعه بهداشتی شهر را در مهار بیماری کرونا یاری نمایند

www.abadanums.ac.ir

  • ۰۰/۰۴/۰۲
  • بنیامین محمدیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی